Thursday, January 20, 2011

masak simple jer

Hari nie sebenarnye aku x brpla nak rajin memasak..tp gagahkan jua walaupun x berapa nak sedap tapi puas hati habis suami aku n hakim makan hehehe..terer jugakla aku memasak upenye ( puji diri sendiri wlaupun suami aku selalu puji hehehe )..nie aku masak untuk makan tengahari lunch orgmutih cakap..so korang tengokla gambar makanan nie yer..nak bagi resipi aku lum rajin lagi nak menaip..so len x yer:)


                                        
                                                           ikan rebus goreng


                    
                                                           hummus n ayam hancur




                                                    ikan terubuk goreng sos pedas




                                                          ayam masak tauchu




                                                               kobis goreng




                                                               siap sudah!!

No comments: