Thursday, January 20, 2011

nasi arab punye penangan!

fav makanan aku nasi arab..nie sebab suami aku yang ajar..die pu hantu makanan arab nie..yela 6 tahun die stay jordan..aku pun tangkap cintan la dengan makanan arab nie sampailah aku semakin membesar dan membesar bagai johan..yang sedihnye baju semua dah x muat..huhu lagi-lagi my kebaya..huarghhh...pe nak buat sendiri cari pasal Allah belum bukakan hati untuk berdiet lagi..so jom kite melantak sampai xde nafsu nak makan...hehehe..


tengokla pic yang membuat korang terliur nie...( huh terliur ker..) at restoren saba cyberjaya






                                                             grilled chicken



sedapnye en. suami makan




                                                               hummus fav aku






                                              nie aku punye lamb kabsah uhhh..sedap!!




                                                           bajet comel hehehe...


                                                            
                                                                   gemuk dah..


No comments: